top of page

ברוכים הבאים

ברוכים הבאים,


זה הבלוג שאני כל כך רציתי לקרוא לפני 8-9 שנים. כשבן הזוג האהוב שלי ומערכת היחסים הקרובה והאוהבת שלנו הפכו ממקור לשמחה, אהבה ותמיכה, למקור מתח וכאב.

לא הצלחתי להבין איך האדם שאני כל כך אוהבת ומעריכה גורם לי לחוות כל כך הרבה כאב? איך זה שאנחנו שהיינו כל כך מחויבים לתקשורת פתוחה ודברנו על הכל בצורה בונה ואוהבת,פוגעים אחד בשני? איך זה שאנחנו נשאבים למשחקים ילדותיים כל כך?

איך מערכת יחסים עם מכנה רחב משותף, עם ענין, עם ערכים דומים ועם כל כך הרבה אהבה וחיבור נקלעת לכאלו סערות?


באותו זמן התביישתי באיך שאני מתנהגת, בעומק הסערה הרגשית שאליה הייתי נכנסת, בהתנהגות הקטנונית ולפעמים הפוגענית. הייתי מאוכזבת עמוקות מעצמי, מבן זוגי, ומעצם הרעיון של זוגיות.

רציתי מישהו שיעשה לי סדר בדברים. רציתי מישהו או משהו שיסביר לי מה לעזאזל קורה כאן? איך זה יכול להיות? איך הזוגיות שלנו כל כך רחוקה מהפוטנצאל הגדול שאני יודעת שיש בה?

רציתי מישהו שיקח אותי ביד ויתן לי כלים מעשיים, שילמד אותי על זוגיות ועל מערכות יחסים כדי שנצליח לצאת מהסחרור הזה.

אז לא מצאתי מורה נבוכים שכזה, והתהליכים האישיים והזוגיים שעברנו היו בטח ארוכים מהנדרש. לאט לאט בעצמנו, בעזרת ספרים, סדנאות, והרבה כוונה טובה עשינו את הדרך. את המעבר מנישואים מלאי כוונות טובות, ובסיס טוב, אך בסופו של דבר נישואים לא מודעים, לנישואים מודעים. יחד עם התהליך הזוגי שעברתי, עברתי גם תהליך צמיחה אישית, ועשיתי שינוי מקצועי. עברתי מעולם המספרים והאקדמיה, לעולם הרגש. ממרצה וחוקרת לכלכלה, הפכתי למאמנת אישית וזוגית.

הבלוג הזה הוא עבורי הזדמנות לשתף בשיעורים שלמדתי מהדרך שעברנו. מהניסיון המקצועי שלי, מהמפגש והאימון של זוגות אחרים. המטרה שלי היא לתת כלים מעשיים, ותובנות משמעותיות שאספתי מהתהליך שלי ומהתהלכים שעוברים זוגות אחרים אצלי. הדרך המקצועית המרכזית שמלווה אותי באימון זוגות היא תרפיית המפגש של הדי שלייפר, וזהו אחד הכלים המרכזים שאשתף בהם.

מקווה שהלימוד והקריאה יקצרו לחלק מכם את הדרך, יעזרו להעצים ולחזק את היחסים, ולמנוע את הכניסה למאבקי הכוחות בדרך. ובמקרים של משבר, אני מקווה שהבלוג יקל במעט על הבלבול, האכזבה והכאב, ובעיקר, שברגעי מצוקה ישמש קרן אור. אור של תקווה,

bottom of page